dinsdag 25 januari 2011

DJ Krazie, voor elk event, groot of klein

DJ Krazie, voor elk event, groot of klein

Bent u op zoek naar een totaalpakket van een ervaren DJ, geluid & licht ?

Neem even de tijd en kijk wat ik eventueel kan betekenen voor jouw event …

In het kinky jaar ’69 gingen niet enkel mijn ogen maar ook mijn oren voor de eerste keer open.

Amper enkele jaren later was reeds duidelijk dat muziek als een rode draad door mijn leventje zou lopen.

Na jaren lid te zijn geweest van een metalband ging er eind jaren ’80 een totaal nieuwe wereld voor me open tijdens mijn eerste reis naar het party-eiland bij uitstek Ibiza.  Hier werd ik gebeten door de DJ-microbe en steeg mijn respect voor (de techniek) een deejay.

Sindsdien kon ik genieten van vrijwel elk muziek-genre, besef ik dat muziek een echte uitlaatklep kan betekenen en tevens bepaalde gevoelens zelf nog kan versterken …

Toen de band stopte in ’96 heeft het niet lang geduurd vooraleer ik me waagde aan een ‘DJ-carriere’.

Sindsdien tracht ik speciale gebeurtenissen nog net iets specialer te maken en dan denk ik aan fuiven, feesten ter gelegenheid van een trouw of verjaardag, schoolfeesten, personeelsfeesten, bedrijfsfeesten, teerfeesten, sponsorfeesten, openluchtfeesten, bbq, …

Door oa. mijn uiteenlopende muziekbeleving komen normaal gezien alle dansbare en ‘ambiance-makende’ muziekgenres aan bod.  Tenzij de organisator het anders ziet natuurlijk.  Er wordt tevens altijd rekening gehouden met het aanwezige danspubliek en normaal gezien heeft een DJ vrij snel door welke muziek(genres) die avond het best in de smaak vallen.

Met uitvalsbasis Mol valt zowel de provincie Antwerpen als Limburg in de mogelijke ‘party-zone’ en dit zonder transportkosten.

Ik heb bewust gekozen voor de volledige aanschaf van zowel geluids- als lichtinstallatie waarop ik kan vertrouwen.  Moest er toch een technisch defect zijn, kan ik steeds terugvallen op 3 bevriende verhuurcentra.  Events van 20 tot 500 personen vormen dan ook geen probleem, is het nog groter doe ik een beroep op de verhuurcentra.

Mijn DJ-boot (mooi woord voor de verzameling van cd-spelers en mixer) bestaat uit 2 x Pioneer CDJ-2000 vergezeld van een Pioneer DJM-2000 en een reserve CD-speler van JB Systems.

Voor de creatie van de geluidsgolven kan er gekozen worden uit 2 x JBL MRX 525 (topkast van 3.200 W), 2 x JBL MRX 528 (subwoofer van 3.200 W) versterkt door Crown XTI versterkers en/of 2 x Mackie SRM450V2 (actieve luidspreker 400W).

Om niet in de duisternis te zitten heeft men de keuze uit maximaal 6 Ledspots, 4 Scanners, 2 Starballs (discobal in Ledversie), 5 lichteffecten (Led Quadra Beam, Mega Pixel Led Par, Orion Led), Stroboscoop 1.800W, Laser, 2 nevel/rookmachines.

Daar elke organisator zijn eigen wensen heeft en elke plaats anders is,  nodig ik enkele weken vooraf de organisator graag uit voor een gesprek waarin het event, de muziekgenres, eventuele bijzonderheden, eventueel de indeling van de plaats uitgebreid aan bod kan komen.

Indien u kiest voor DJ Krazie wordt er een schriftelijke DJ-overeenkomst opgesteld zodat geen van beide partijen voor verrassingen kan komen te staan.

Aangezien ik over een ondernemingsnummer beschik, ontvangt u tevens een officieel factuur en is uw event in orde met de Sabam-wetgeving.

 

Heeft u nog vragen ?  Graag een vrijblijvende prijsofferte op maat ?

Geen probleem !

Contacteer DJ Krazie via :

- 0496/21.39.52 of 0491/25.47.61

- djkrazie@skynet.be

- www.djkrazie.net (in opbouw)

 

Ook ‘last-minute’ boekingen zijn mogelijk (indien de agenda het toelaat), in dit geval is de beller sneller.

 

(Trefwoorden : DJ – deejay - discobar - deejay - fuif - feest - dansfeest – party – trouw – bedrijfsfeest – Pioneer – ambiance – fun – crazy - krazie)

meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten